dimecres, 1 de febrer de 2012

CELEBRANT EL DIA DE LA PAU I LA NO VIOLÈNCIA

Aquí us deixo un conte que hem treballat amb els nens de segon amb motiu del dia de la pau!!
I A TU, QUÈ ET DÓNA VERITABLE PAU EN EL TEU COR??
Enzo: quan estic tranquil a la meva habitació.
Albert R: que no hi hagin guerres.
Lucia: que no facin mal als animals.
Albert A: que els caçadors no cacin cap animal del món!
Sabrina: compartir les coses.
Valeria: que els animals no els matin.
David: que no hi hagi guerres.
Judith: vull que ningú es baralli.
Roser: que el meu cosí no em pegui.
Aurora: que les persones no diguin paraulotes.
Adrià: que als animals no facin mal.
Laia: veure la gent tranquil·la.
Carlos: que no  hi hagi  tanta  pobresa en  el  món.
Alba: que ningú es fagi mal.
Sònia: que no hi hagi guerres.
Marc: que no robin a les cases.
Andrea: que la gent es porti  bé.
Xènia: que no hi hagi guerres.
Jose: que hi hagi pau en el món.
Juan Antonio: m'agradaria celebrar la pau amb tota la meva família.
Carlos: a mi em donen pau els profes perquè ens ajuden a aprendre molt.
Leyre: a mi em dóna pau un món on tots siguem iguals.
Carla E.: que tots siguin feliços.
Pablo: que ningú pegui a ningú.
Inés: que cap amic pegui a ningú i que tots visquin feliços.
Izan: que tots els nens i nenes siguin amics.
Naiara: la pau és bona!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada